.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
27 ارديبهشت گيلان پذيراي مير حسين موسوي

دكتر اسماعيل ملك اخلاق سخنگوي دفتر ارتباط مردمي ميرحسين موسوي در گيلان از سفر ميرحسين موسوي در روز 27 ارديبهشت به گيلان خبر داد و گفت: به علت محدوديت زمان سفر موسوي، ديدار با وي در مركز استان متمركز است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا، دكتر اسماعيل ملك اخلاق سخنگوي دفتر ارتباط مردمي ميرحسين موسوي در گيلان در نشست مطبوعاتي با حضور خبرنگاران اظهار داشت: حضور در مزار شهدا، ديدار عمومي با مردم، دانشگاهيان و نخبگان از جمله برنامه هاي تعريف شده در سفر موسوي است، همچنين دكتر زهرا رهنورد همسر وي در شهرستانهاي تالش و لاهيجان در همان روز حضور مي يابد و ضمن افتتاح ستادهاي انتخاباتي به ايراد سخنراني مي پردازد.

وي ادامه داد: از مسئولين عالي استان انتظار داريم كه با توجه به جايگاه موسوي به عنوان يكي از ذخاير انقلاب در شكل گيري اين ديدار مساعدتهاي لازم را داشته باشند.

دكتر ملك اخلاق با اشاره به اينكه دموكراسي حرفه اي برخاسته از قدرت انديشه و انتخاب شهروندان است، گفت: در راستاي يك انتخاب آگاهانه و حرفه اي از سوي مردم بايد شرايط لازم براي برپايي ميزگردهاي تخصصي در سطح ملي و محلي با نقد و بررسي فضاي كنوني و ارائه راه حل مناسب فراهم كنيم.

سخنگوي دفتر ارتباط مردمي ميرحسين موسوي اعلام كرد: مراجعات زيادي توسط اشخاص حقيقي و حقوقي جهت شكل دهي به ستادهاي مردمي صورت گرفته از اين رو ضمن هماهنگي با ستاد مركزي از وجود چنين ستادهايي استقبال مي كنيم.

ملك اخلاق افزود: استقبال خوبي از سوي مردم به سمت كانديدها خصوصا كانديدهايي كه حرفهاي بهتري جهت نقد شرايط جاري و ارائه راهكارهايي براي آينده داشته باشند وجود دارد و به نظر مي رسد ما در وضعيت كنوني يك مشاركت 70 درصدي از حضور مردم براي شركت در انتخابات داشته باشيم.

وي ادامه داد: مشاركت حداكثري تحت تاثير فضاي گفتماني كانديدها و فضاي رسانه اي است كه مي تواند آن را جهت توسعه و گسترش مشاركت مردم مديريت كرد.

ملك اخلاق گفت: ما به دنبال انتخابات خاموش نيستيم مديريت مشاركت حداكثري در دست ماست، همه جريانهاي سياسي كه عزم كردند در انتخابات شركت كنند بايد از كليه ابزارها خصوصا مطبوعات و رسانه ملي براي پرشورتر كردن انتخابات بهره ببرند.

وي در خصوص صيانت از آرا خاطرنشان كرد: كميته اي تحت عنوان صيانت از آرا تشكيل شده كه در آن راهكارهاي لازم جهت حفظ آراء مردم پيشنهاد گرديد و قطعا كليه ستادهاي مستقر در شهرستانها در تعامل با اين كميته قرار دارند و از آراء مردم حفاظت مي كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.